ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S
نوشته شده توسط : ارغوان

 تاریخه شرکت دوو

  • شرکت دوو شرکتی خوشه ای در کره جنوبی است که در سال 1967 تاسیس شد و قبل از بحران مالی آسیا در سال 1997 بعد از هیوندای کره قدرتمند ترین برند آسیا بود.
  • این برند 20 شرکت را در زیر مجموعه خود جای داده که امروزه هر کدام از آن ها به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.
  • برند الجی، سامسونگ و دوو را می توان سه غول کره ای بازار لوازم خانگی ایران دانست که سخت با یکدیگر در حال رقابت هستند و کیفیتی بسیار نزدیک به هم دارند.
  • در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S

ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر خانواده محسوب می شود. اگر خانواده بزرگی دارید و لباس های زیادی برای شستن، ماشین لباسشویی بهترین گزینه برای شستن لباس های شماست. معمولا لباسشویی ها به دو دسته کلی درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شوند که ماشین لباسشویی درب از جلو انرژی کمتری به نسبت درب از بالا مصرف می کند. ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S یکی از ماشین لباسشویی های سری کاریزما درب از جلو برند دوو است.  محفظه شستشوی زمردی دستگاه مانع سایش بیش از حد الیاف لباس در زمان شستشو می شود و شستشوی بهتری را برای شما به ارمغان می آرود. برای ماشین لباسشویی دوو 15 برنامه شستشو در نظر گرفته شده که هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فرد خود می باشد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840S سری کاریزما Charisma با طراحی جدید کنترل پنل از جدیدترین مدل لباسشویی دوو با ظرفیت ۸ کیلوگرم است.

این لباسشویی دارای ۱۵ برنامه شستشوی مختلف است که نمونه ای از آن می توان به سیستم شستشوی تاخیری اشاره کرد و همچنین دارای محفظه شستشوی زمردی است.

از قابلیت های خوب این محصول این است که جاپودری آن دو حالته است؛ یعنی شما می توانید در این محفظه، پودر ماشین لباسشویی و یا مایع لباسشویی بریزید.علاوه بر آن از فناوری پیشرفته شستشو همراه با بخار در برنامه (Steam Care) نیز برخوردار است.  

 

 

نوع موتور ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S دوو از نسل جدید موتورهای دایرکت درایو با چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می برد.موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

لباسشویی DWK-CH840S، که جزء لباسشویی هایی با موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو است دارای مزایای مختلفی می باشد، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است.

 

بهره مندی از فناوری نانو سیلور در ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S

وجود فناوری نانوسیلور در ماشین های لباسشویی موجب از بین بردن بیش از ۶۵۰ نوع باکتری مختلف است.

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود ۴۰۰ میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن ۹۹ درصد است.جالب است بدانید که این خاصیت ضد باکتری تا ۳۰ روز پس از شستشو در لباس باقی می ‌ماند. 

 

رتبه مصرف انرژی

این لباسشویی بسیار کم مصرف است و رتبه مصرف انرژی آن (%35-) +++A است که در جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی تاثیر زیادی دارد و از نظر اقتصادی هم بسیار با صرفه است.

 

 

سایر ویژگی های ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S

موتور لباسشویی از نوع دایرکت درایو بهبود يافته است که سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ آن 8 کیلو گرم می باشد. برنامه شستشوی سریع یکی دیگر از برنامه های لباسشویی دوو است که در مدت زمان کم 19 دقیقه می تواند لباس ها را شستشو دهد. شما با استفاده از سیستم شستشوی تاخیری می توانید زمان شسته شدن لابس ها را به تاخیر بیندازید و در زمان دلخواه خود آن را تنظیم کنید. برای ماشین لباسشویی دوو فناوری پیشرفته بخارشوی در نظر گرفته شده که قابلیت شستن لباس ها با بخار را دارد و از چروک شدن بیش از حد لباس ها جلوگیری می کند. فناوری نانو سیلور (Nano Silver) تعبیه شده در این مدل ماشین لباسشویی باعث از بین بردن بوی نامطبوع و باکتری های موجود در لباس ها می شود.  

برنامه شستشوی سریع ۱۹ دقیقه ای یکی از برنامه های شستشوی کاربردی در این دستگاه است که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. به ویژه افراد شاغل یا خانواده هایی که فرزند کوچک و نیاز به شستشوی سریع دارند. در مقابل برنامه شستشو با تاخیر نیز کهک می توانید به کمک آن تایم شستشوی لباس ها را به تاخیر بیندازید.

یکی از محبوب ترین قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S سیستم بخارشوی آن می باشد. به مدد این فناوری پیشرفته کلیه لباس ها با بخار شسته می شوند. در نتیجه علاوه بر ضد عفونی و از بین بردن میکروب ها و قارچها، عوامل حساسیت زا نیز از بین می روند. به همین دلیل این قابلیت برای افرادی که دچار آلرژی می شوند بسیار حیاتی است.

امکانات و مشخصات به روز لباسشویی دوو

  • استفاده از فناوری روز برای الکترو موتور ها ی نسل دایرکت درایو اینوتر برای کاهش حداکثری میزان لرزش و صدای مزاحم
  • استفاده از هیتر سرامیکی جهت کاهش مصرف انرژی و میزان صدا
  • استفاده از بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • امکان شستشوی سریع
  • امکان ایجاد تاخیر در زمان شروع شستشو تا 24 ساعت
  • ظاهری بسیار زیبا در در تنوع مدل ها
  • برنامه شستشو های از پیش تعیین شده کاربردی و متنوع
  • امکان شستشو با بخار
  • امکان اضافه کردن البسه جا مانده به چرخه شستشو
  • امکان ذخیره تنظیمات دلخواه جهت شستشوی دلخواه

 

گارانتی لباسشویی های Daewoo

تمامی محصولات برند دوو دارای گارانتی گروه صنعتی انتخاب هستند که لباسشویی های دوو دارای 130 ماه گارانتی موتور و 24 ماه گارانتی کل دستگاه به همراه نصب رایگان را دارند .که میتوانید با اطمینان به خرید خود در اعتماد کالا ادامه دهید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: